Dobrodružstvo v Oravskom Podzámku

12.09.2013 13:07
Dnešné počasie sa rozhodlo prekaziť nám všetky naše plány. Ale my sme sa nedali , opäť sme si obuli túlavé topánky a hybááááj za ďalším dobrodružstvom. Stihli sme skoro všetko : navštívili sme novootvorenú ekoučebňu v Oravskom Podzámku, odhalili nádherné zákutia Oravského hradu. Chceli sme sa ešte plaviť po Orave na pltiach, ale vodníci a počasie boli dnes proti . My sa ale nevzdávame a na pltnícke dobrodružstvo sa vyberieme už čoskoro  .

 

I keď upršaný, ale zážitkami rozžiarený deň sme prežili vďaka  akcii, ktorú  pre nás zorganizovali Lesy SR,š.p. OZ Námestovo. Osobitné poďakovanie posielame Ing. Igorovi Zbojovi a Ing. Radoslavovi Ľorkovi a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu .

 

PLTNÍCI a PLTNÍČKY  ZO 4.A

 Prší - prší len sa leje
a vodník sa v Orave smeje.
Tralala - tralala
bude dobrá potrava!!!!

Čakal som Vás  celý deň.
Príďte deti ku mne len.
Asi že tak pršalo
plaviť sa Vám nedalo.

Brekekééé-brekekééé
stretneme sa na rieke?


Marušku aj Anetku
dám si ako bagetku.
Linda bude moja víla
lebo je vraj  veľmi milá.

A môj milý Vojtík
nech pripraví  kotlík.
Navarím si guľáš dáky
počľapkám ja všetky mláky.

Mám sa dobre bo mám sluhov,
Radko sa mi skryl za uhol.
Lukáško môj : „ Liečik dáky
na tie moje staré hnáty ".

Vyberiem si ženu dáku
a nie takú ledajakú.
Luciu? Či Natálku?
A či tichú Dianku?

Ťažká voľba !
Každá z nich je štíhla jak tenká niť.
Opýtam sa Erika.
Vezmem ho za zbojníka.
Aby nebol však on sám
Matúša a Martina tiež na zboj dám.

Michal - Jakub – Peťo !
Natrite mi na chlieb Veto!
Lebo ja rád zdravú stravu
mám ja toho plnú hlavu.

A čo s tebou milý Leo ?
Za tebou sa mi už cnelo.
Leonard - Leonard
budeš prvý generál.

Pltníci a pltníčky
spievajte mi pesničky.
Od rána až do rána
bude v Orave vodnícka oslava.

 

Diskusná téma: Dobrodružstvo v Oravskom Podzámku

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok